artgeek.blogg.se

SKOGEN ÄR MIN FAVORIT PLATS

Kategori: Allmänt

Tja ! När jag känner mig nere så går jag alltid till skogen. De får mig att må så mycket bättre. All stress och oro försvinner. Man kan säga att det är min heliga plats . Där kan jag vara lugn och ro sortera mina tankar. De lite som terapi. Dessutom känner jag mig trygg. De får mig på bättre tankar och humöret uppe.
Känns skönt att komma bort från lägenheten också. Har ni någon plats som ni går till för att finna ro i själen ? Eller gör ni något annat för att finna roet?

Något annat som får mig känna avslappnad är att fotografera. Då blir det många natur bilder 😂 Sen har jag alltid med mig hunden. Han tycker om skogen och är så glad. Han är alltid glad men han är extra lycklig när vi ska till skogen hahaha. Hur som helst här lite bilder 😊 Om ni vill se mer bilder från naturen ? Besök gärna min instagram @artgeek90
Ta hand om er 💕

Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ✌

Kommentarer


Kommentera inlägget här: